اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از داده‌ها در فرآیند استخدام برای منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از داده‌ها در فرآیند استخدام برای منابع انسانی

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AIHR TEAM0
  • زمان:1 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با استفاده از داده‌ها در جنگ جذب استعداد پیروز شوید. یا می‌خواهید استعدادهای برتر را به طور مؤثر جذب و حفظ کنید؟ تحلیل استخدام، کلید دستیابی به این هدف است. با استفاده از داده‌های موجود در فرایند استخدام، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید و عملکرد خود را بهبود بخشید. در دوره آموزش استفاده از داده‌ها در فرایند استخدام برای منابع انسانی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های تحلیل داده، از اطلاعات پنهان در داده‌های استخدام خود بهره‌برداری کنید. با تحلیل عمیق داده‌ها، می‌توانید: برند کارفرمای خود را تقویت کنید: با درک بهتر نیازها و انتظارات کاندیداها، می‌توانید برند کارفرمایی جذاب‌تری ایجاد کنید و استعدادهای برتر را به سمت خود جذب کنید. کارایی قیف استخدام را افزایش دهید: با شناسایی نقاط ضعف و قوت فرآیند استخدام، می‌توانید زمان و هزینه‌های خود را بهینه کنید و سریع‌تر به نتایج دلخواه خود برسید. کیفیت استخدام را بهبود بخشید: با تحلیل داده‌های مربوط به عملکرد کارکنان جدید، می‌توانید پیش‌بینی بهتری از موفقیت آن‌ها داشته باشید و از استخدام افرادی که با فرهنگ سازمانی سازگاری ندارند، جلوگیری کنید. تاثیر استخدام بر کسب‌وکار را اندازه‌گیری کنید: با پیگیری بازگشت سرمایه‌گذاری در فرآیند استخدام، می‌توانید اهمیت این فرآیند را برای کسب‌وکار خود بهتر درک کنید.
دوره آموزش استفاده از داده‌ها در فرآیند استخدام برای منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از داده‌ها در فرآیند استخدام برای منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی