اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چگونه در زندگی و کسب‌وکار متفکر استراتژیک شویم؟
مسیر آموزشی

آموزش چگونه در زندگی و کسب‌وکار متفکر استراتژیک شویم؟

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی طاهری0
  • زمان:3 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 اگر خودتان در زندگی یا کسب‌وکار تصمیم درست نگیرید محکوم به این هستیم که دیگران برای ما تصمیم بگیرند  اگر در زندگی یا کسب‌وکار استراتژی نداشته باشید، جزئی از استراتژی دیگران خواهید شد ما در طول روز با تصمیمات زیادی مواجه هستیم از تصمیم کوچک گرفته تا تصمیم بزرگ که برخی از آنها در زندگی فردی و کسب‌وکاری ما خیلی اثرگذار هستند و حتی برخی می‌تواند زندگی ما را روبه‌بهبودی و حتی به شکست بکشاند. چیزی که مهم هست تصمیم درست درزمان مناسب و مکان مناسب و تصمیم بهنگام است. همان تصمیمی که کریستیانو رونالدو در لحظه‌ای که می‌خواهد به توپ ضربه بزند و در آن موقعیت ده دقیقه فکر نمی‌کند که چطور و چه زاویه و چگونه شوت کند. بلکه در همان لحظه و با یک موقعیت مناسب شوت خود را به گل تبدیل می‌کند. رونالدو به یک آدم هوشمند تبدیل شده است  افرادی چون جف بزوس، بیل گیتس، استیو جابز، و... آدم‌هایی بودند که تصمیم درست در زمان و مکان مناسب داشتند و اینها می‌دانستند که چطور و به چه نحوی هوشمندانه کار کنند تا موفق بشوند  و اینها آدم‌هایی هوشمند هستند. هوشمندی با سخت کارکردن متفاوت است و هیچ ربطی به هوش ذهنی ندارد. چیزی که  آدم‌ها را از هم جدا می‌کند داشتن هوش استراتژی است که من دکتر طاهری هستم نویسنده کتاب تفکر استراتژیک و مشاور چندین برند داخلی و خارجی  و مدیرعامل آکادمی دکتر طاهری  باتجربه 20 سال در این حوزه و مدرس دانشگاه به شما یاد می‌دهم  که چطور هوشمندانه کار کنید تا موفق شوید. پس ((بدون استراتژی، یک لیوان آب هم نخورید)) شما با یادگیری هوش استراتژی می‌توانید شاید عین آدم‌های بزرگ و مشهور نشوید ولی می‌توانید شبیه و نزدیک به آنها بشوید و در این دوره 10 ده تکنیک کاملا کاربردی را یاد خواهید گرفت   آشنایی با مفاهیم مدیریت استراتژیک و تفکر استراتژیک ایجاد مهارت در قانون تمرکز و تعادل ایجاد مهارت برای دستیابی به شاه‌کلید ذهن استراتژیک مهارت در اینکه رقابت نکنی ولی برنده بشی مهارت در اینکه برگ برنده خود را بشناسی مهارت در ساختن، خانه در زمانی که آجر بهت پرت می‌کند (فرصت‌طلبی) چطور سناریوپردازی کنی و استراتژی هر سناریو  دکه پاپ‌کورن کجاست و تنبل‌ها از خدا چه می‌خواهند و مهارت  ایجاد سعی و خطای هوشمندانه دستیابی به اصول و فنون تفکر  استراتژیک
دوره آموزش چگونه در زندگی و کسب‌وکار متفکر استراتژیک شویم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چگونه در زندگی و کسب‌وکار متفکر استراتژیک شویم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی