اطلاعات دوره
آموزش رایگان انتگرال
مسیر آموزشی

آموزش رایگان انتگرال

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان انتگرال به تدریس کلیه‌ی مفاهیم انتگرال در دروس ریاضیات عمومی دانشگاه می‌پردازد و مباحث مربوط به حداقل سه ترم دانشگاه شما را پوشش می‌دهد و همچنین در انتهای هر بخش با ارائه تمریناتی موجب تثبیت مطالب تدریس شده می شود. تدریس انتگرال در قالب سه فصل انجام می‌شود که عبارت‌اند از: 1- انتگرال معین و نامعین، کاربردهای انتگرال، انتگرال‌های خاص 2- انتگرال‌ چندگانه 3- انتگرال خط و سطح همچنین در این دوره سعی کرده‌ایم که یکی از مهم‌ترین مباحث ریاضیات دانشگاه یعنی انتگرال را با ساده‌ترین و روان‌ترین بیان خدمت دانشجویان محترم ارائه کنیم. هنر حل مسائل انتگرال یکی از موضوعات مهم این دوره است که در سرتاسر جلسات به طور مستقیم و غیرمستقیم به آن پرداخته شده‌است. همچنین علاوه بر تدریس انتگرال، در برخی از قسمت‌ها که نیاز به دانستن پیش‌نیازهایی بوده‌است، حتی‌المقدور مباحث پیش‌نیاز مانند مختصات قطبی و رویه‌های فضایی نیز تدریس و به آن اشاره شده‌است، تا یادگیری مطلب اصلی بدون اشکال صورت گیرد.
دوره آموزش رایگان انتگرال دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدعلی شاکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان انتگرال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

تشکر فراوان بابت زحماتتون

کاربر مکتب‌خونه

خیلی عالی و جامع ، خداخیرتون بدههه

الهه

خیلی عالی مرسی بابت این تدریس خوب من بلاخره یاد گرفتم

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالیییی ممنون از آموزش خوبتون استاد

سارا

بسیار عالی بود با تشر از استاد عزیز و سایت خوب مکتبخونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی