اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هنر مذاکره با Chris Voss
مسیر آموزشی

آموزش هنر مذاکره با Chris Voss

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Chris Voss0
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Chris Voss، مذاکره‌کننده سابق FBI، به شما کمک می‌کند تا نفوذ خود را افزایش دهید، اعتماد ایجاد کنید و صدای خود را در محل کار پیدا کنید. در دوره Chris Voss Teaches the Art of Negotiation، شما 12 تاکتیک اثبات شده برای استفاده روزانه در محل کار، برای جلسات بزرگ یا لحظات کوچک یاد خواهید گرفت. همچنین تمرین‌های بدون فشار زیادی برای کمک به شما در شرایط پر فشار دریافت خواهید کرد. کریس ووس به عنوان یک مذاکره‌کننده گروگان‌گیر FBI، تروریست‌ها، سارقان بانک و آدم‌ربایان را متقاعد کرد که از دیدگاه او به مسائل نگاه کنند. اکنون او استراتژی‌های آزمایش‌شده میدانی خود را به شما آموزش می‌دهد تا به شما در مذاکرات روزمره کمک کند، چه هدف شما بهبود حقوق، خدمات دریافتی یا روابط شما باشد. مهارت‌های ارتباطی قوی‌تر، بینش‌های تغییر دهنده بازی در مورد ماهیت انسان و چیزهای بیشتری که از زندگی می‌خواهید به دست آورید. در این دوره چه چیزی خواهید آموخت؟ 12 تاکتیک اثبات شده برای مذاکره: شما 12 تاکتیک عملی و موثر برای استفاده در مذاکرات روزمره یاد خواهید گرفت. استراتژی‌های مذاکره از یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای: شما از تجربیات کریس ووس، مذاکره‌کننده سابق FBI، بهره‌مند خواهید شد. مهارت‌های ارتباطی قوی‌تر: شما مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشیده و قادر خواهید بود موثرتر ارتباط برقرار کنید. درک بهتر ماهیت انسان: شما بینش‌های ارزشمندی در مورد رفتار انسان و چگونگی تاثیرگذاری بر دیگران کسب خواهید کرد. افزایش اعتماد به نفس: شما اعتماد به نفس خود را در مذاکرات افزایش داده و قادر خواهید بود نتایج بهتری کسب کنید.
دوره آموزش هنر مذاکره با Chris Voss دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Chris Voss مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هنر مذاکره با Chris Voss را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی