اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه و تحلیل استخدام
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل استخدام

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AIHR TEAM0
  • زمان:5 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دنیای استخدام به شدت تحت تاثیر داده‌ها قرار گرفته است. با استفاده از تحلیل داده‌های استخدام، می‌توانید بینش‌های پنهان در داده‌های خود را آشکار کرده و از آن‌ها برای افزایش کارایی و کیفیت فرآیند استخدام استفاده کنید. دوره Recruitment Analytics به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از داده‌های سیستم ردیابی متقاضیان (ATS) خود ببرید، اثربخشی برند کارفرمایی خود را ارزیابی کنید، کارایی قیف استخدام را مدیریت کنید و تاثیر گسترده‌تر استخدام بر کسب‌وکار را اندازه‌گیری کنید. آنچه در این دوره می‌آموزید: درک ارزش استراتژیک و عملیاتی تحلیل داده‌های استخدام: شما خواهید آموخت که چگونه از داده‌ها برای بهبود تصمیم‌گیری‌های استخدامی و دستیابی به اهداف کسب‌وکار استفاده کنید. آشنایی با ابزارها و تکنیک‌های نوین تحلیل داده‌های استخدام: شما با آخرین ابزارها و روش‌های تحلیل داده‌ها در حوزه استخدام آشنا خواهید شد. تعریف، ساختاردهی و اجرای یک برنامه عملیاتی برای ایجاد فرآیند استخدام کارآمد: شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه عملیاتی مبتنی بر داده برای بهبود فرآیند استخدام ایجاد کنید. اندازه‌گیری تجربه متقاضی، قیف استخدام و برند کارفرمایی: شما خواهید آموخت که چگونه داده‌ها را برای ارزیابی تجربه متقاضی، کارایی قیف استخدام و اثربخشی برند کارفرمایی استفاده کنید.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل استخدام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل استخدام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی