اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر توسعه برنامه‌های موبایل اندروید
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر توسعه برنامه‌های موبایل اندروید

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Meta Staff0
  • زمان:2 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره یک گام اولیه ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند توسعه‌دهنده موبایل شوند. در این دوره، شما با مسیر شغلی توسعه موبایل آشنا خواهید شد و یک نمای کلی از برنامه‌نویسی و ابزارهای موردنیاز برای توسعه برنامه‌های اندروید دریافت خواهید کرد. شما اصول اولیه توسعه برنامه‌های اندروید و رابط کاربری Android Studio را بررسی خواهید کرد. در طول دوره، با سیستم‌عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلف برای ایجاد برنامه‌های موبایل آشنا می‌شوید. در نهایت، مقدمه‌ای بر توسعه برنامه‌های اندروید را با ساخت هر بخش از یک پروژه راهنمایی شده به پایان می‌رسانید. این دوره برای کسانی که به دنبال شروع مسیر شغلی در توسعه موبایل هستند، ایده‌آل است و به شما کمک می‌کند تا مفاهیم پایه را به‌صورت عملی یاد بگیرید.
دوره آموزش مقدمه‌ای بر توسعه برنامه‌های موبایل اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Meta Staff مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر توسعه برنامه‌های موبایل اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی