اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از هوش مصنوعی برای تست امنیتی
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از هوش مصنوعی برای تست امنیتی

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Jerod Brennen0
  • زمان:1 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره‌ "Leveraging AI for Security Testing" توسط کارشناس امنیت سایبری، Jerod Brennen ارائه می‌شود. در این دوره یاد می‌میگیرید که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در تست‌های امنیتی استفاده شود تا دفاع‌های امنیتی را بهبود بخشد. با گسترش استفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف، امنیت سایبری نیز تحت تأثیر قرار گرفته و این دوره به سازمان‌ها کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را از حملات منحصر به فرد محافظت کنند. این دوره شامل پنج بخش اصلی است که هر بخش انواع مختلف تست امنیتی را پوشش می‌دهد و توضیح می‌دهد چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود این تست‌ها استفاده کنید. هر بخش به ملاحظات منحصر به فرد مربوط به استفاده از هوش مصنوعی برای هر نوع تست می‌پردازد. در پایان دوره، یک دموی ساخته شده با استفاده از ChatGPT و Bard ارائه می‌شود که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از این ابزارها برای بهبود کیفیت تست‌های امنیتی استفاده کرد.
دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی برای تست امنیتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jerod Brennen مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از هوش مصنوعی برای تست امنیتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی