اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ملزومات SQL
مسیر آموزشی

آموزش ملزومات SQL

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Walter Shields0
  • زمان:4 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه‌گیر شدن داده‌های بزرگ به این معنی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز مبرمی به ذخیره‌سازی، دسترسی و درک سریع و کارآمد محتوای پایگاه‌های داده عظیم وجود دارد. برای آماده شدن برای حال و آینده‌ی مبتنی بر داده‌های ما، تسلط بر SQL ضروری است. این مهارت همچنین برای بهبود توانایی‌های شما به عنوان یک تحلیل‌گر داده یا توسعه‌دهنده‌ی برنامه بسیار مهم است. در این دوره، والتر شیلدز به شما آموزش می‌دهد: ساختار پایه‌ی پایگاه‌های داده - چه هستند، چگونه کار می‌کنند، و چگونه می‌توان به‌طور موفقیت‌آمیز در آن‌ها پیمایش کرد؛ نحوه استفاده از SQL برای بازیابی و درک داده‌ها، بدون توجه به مقیاس پایگاه داده؛ و چگونه تسلط بر مهم‌ترین دستورات جستجوی SQL، همراه با زمان و نحوه استفاده بهینه از آن‌ها. این دوره شامل چالش‌های کد نویسی است که توسط CoderPad قدرت می‌گیرد. چالش‌های کد نویسی تمرین‌های تعاملی کد نویسی با بازخورد آنی هستند، بنابراین می‌توانید هم‌زمان با محتوای دوره، تمرین‌های کد نویسی عملی انجام دهید تا مهارت‌های برنامه نویسی خود را بهبود بخشید.
دوره آموزش ملزومات SQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Walter Shields مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ملزومات SQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی