اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل داده با برنامه‌نویسی R
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده با برنامه‌نویسی R

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره Data Analysis with R Programming، شما با زبان برنامه‌نویسی R آشنا خواهید شد. شما یاد خواهید گرفت چگونه از RStudio، محیطی که به شما اجازه می‌دهد با R کار کنید، استفاده کنید و با نرم‌افزارها و ابزارهای منحصر به فرد R، مانند بسته‌های R آشنا خواهید شد. شما کشف خواهید کرد که چگونه R به شما امکان می‌دهد داده‌ها را پاکسازی، سازماندهی، تحلیل، تجسم و گزارش کنید به روش‌های جدید و قدرتمندتر. تحلیل‌گران داده فعلی گوگل به آموزش و ارائه روش‌های عملی برای انجام وظایف رایج تحلیل‌گر داده با بهترین ابزارها و منابع ادامه خواهند داد. یادگیرندگانی که این برنامه گواهی‌نامه را به پایان می‌رسانند، آماده خواهند بود تا برای مشاغل سطح مقدماتی به عنوان تحلیل‌گر داده اقدام کنند. هیچ تجربه قبلی لازم نیست. در پایان این دوره، یادگیرندگان خواهند توانست: مزایای استفاده از زبان برنامه‌نویسی R را بررسی کنند. یاد بگیرند چگونه از RStudio برای اعمال R در تحلیل‌های خود استفاده کنند. مفاهیم بنیادی مرتبط با برنامه‌نویسی در R را کشف کنند. محتوای بسته‌های R و اجزای آن‌ها از جمله بسته Tidyverse را درک کنند. به فهم داده‌فریم‌ها و کاربردهای آن‌ها در R دست یابند. گزینه‌های موجود برای ایجاد تجسم‌های داده در R را کشف کنند. درباره R Markdown برای مستندسازی برنامه‌نویسی R بیاموزند.
دوره آموزش تحلیل داده با برنامه‌نویسی R دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده با برنامه‌نویسی R را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی