اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آژور فاندامنتال - AZ-900
مسیر آموزشی

آموزش آژور فاندامنتال - AZ-900

1,699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 1,699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شلاهی4.7
  • زمان:10 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش آژور (Azure) فاندامنتال یا مفاهیم مقدماتی آژور با کد آزمون AZ-۹۰۰ یک دوره جذاب برای ورود به دنیای مایکروسافت آژور است که به‌عنوان یک دوره پیش‌نیاز برای ورود به دنیای بزرگ Microsoft Azure شناخته می‌شود. آموزش آژور با تدریس مهندس مهدی شلاهی به همراه صدور گواهینامه و پشتیبانی استاد بهترین نقطه ورود برای شما به دنیای مایکروسافت آژور است. در این دوره شما با مقدمات و مفاهیم بسیار مهم مایکروسافت آژور آشنا می‌شوید و در سطح پایه کارکردن با محیط آژور را فرامی‌گیرید تا آمادگی لازم برای گذراندن دوره‌های تخصصی آژور در سطوح بالاتر را بر اساس رود مپ مدنظر خود بدست‌آورید. این دوره در ۳۸ درس به مدت ۱۰۸۰ دقیقه و مطابق با سرفصل بین‌المللی آن تهیه و تدریس شده و شما ۱۰۰ درصد کتاب دوره آژور فاندامنتال را در این دوره فرامی‌گیریددوره آژور فاندامنتال با کد آزمون AZ-۹۰۰ دوره آژور فاندامنتال (AZ-۹۰۰) یک دوره آموزشی است که به مباحث اصولی و بنیادین مرتبط با پلتفرم ابری مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) می‌پردازد. این دوره به دانشجویان کمک می‌کند تا اصول و مفاهیم پایه‌ای را در خصوص استفاده از سرویس‌های ابری مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) فرا بگیرند. در دوره آژور فاندامنتال (AZ-۹۰۰)، شرکت‌کنندگان با مفاهیم و تکنولوژی‌های پشتیبانی شده توسط مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) آشنا می‌شوند و نحوه استفاده از سرویس‌های مختلف ارائه شده توسط مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) را درک خواهند کرد. دوره آژور فاندامنتال (AZ-۹۰۰) گام اول برای واردشدن به سرویس‌های ابری مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) است. با حضور در دوره آژور فاندامنتال (AZ-۹۰۰)، شرکت‌کننده قادر خواهد بود تا نحوه استفاده از منابع محاسبات، شبکه، ذخیره‌سازی و خدمات دیگر را در آژور یاد بگیرد. دوره آژور فاندامنتال یک دوره آموزشی مناسب برای کسانی است که قصد ورود به دنیای کلاود مایکروسافت را دارند و با حضور در این دوره، شرکت‌کننده قادر خواهد بود تا مفاهیم پایه‌ای مرتبط با استفاده از مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) را فرابگیرد و بتواند در صورت نیاز به سرویس‌دهی در حوزه ابری، با استفاده از آژور عمل نمایید. این دوره طبق اعلام مایکروسافت و به‌صورت رسمی پیش‌نیاز دیگری ندارد و خود دوره آژور فاندامنتال (AZ-۹۰۰) پیش‌نیاز دوره‌های بعدی مایکروسافت آژور است؛ اما از نظر فنی قطعاً به دانش نتورک پلاس نیاز خواهید داشت و در صورت داشتن دانش دوره MCSA قطعاً شرایط بهتری در یادگیری را تجربه خواهید کرد. این دوره توسط مهندس مهدی شلاهی با بهترین استاندارد آموزشی تهیه و ارائه گردیده است.درصورتی‌که قصد مهاجرت از ایران رو دارید و می‌خواهید در زمینه مایکروسافت و مدیریت شبکه فعالیت کنید و یا می‌خواهید از دانش روز دنیا مطلع باشید تا در زمینه ارائه راهکار جدید پیش‌گام باشید، شما قطعاً به دوره‌های تخصصی آژور نیازمند خواهید بود.
دوره آموزش آژور فاندامنتال - AZ-900 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شلاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آژور فاندامنتال - AZ-900 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی