اطلاعات دوره
آموزش قسمت نوشتاری GRE (Analytical Writing)
مسیر آموزشی

آموزش قسمت نوشتاری GRE (Analytical Writing)

598,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 598,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:16 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بخش Analytical Writing در آزمون GRE به ارزیابی مهارت‌های تفکر انتقادی و تحلیلی شما می‌پردازد. این مهارت‌ها شامل: دفاع از ایده‌های پیچیده (Complex Ideas)، ایجاد بحث و ارزیابی آن به صورت منسجم و پیوسته هستند. این بخش شامل دو تسک مجزا تحت عناوین زیر است:   "Analyze an Issue" Task  "Analyze an Argument" Task   در تسک اول (Issue Task)، می‌بایست به ارزیابی موضوع داده شده پرداخته شود و با درنظرگرفتن تمام پیچیدگی‌های آن موضوع، موضع خود را به صورت منطقی و با استفاده از دلایل و مثال‌های مرتبط مطرح کنید. اما در تسک دوم (Argument Task)، می‌بایست بحث (Argument) ارائه شده را به نقد گذاشته و میزان صحت Argument را بررسی کنید و راه‌های بهبود یا اصلاح آن را پیشنهاد کنید.  تسک‌های Writing در آزمون GRE موضوعات متعددی را دربر می‌گیرند که البته هیچ یک نیاز به دانش تخصصی ندارند. آنچه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است نحوه Planning و مدیریت ایده‌هاست.     نمره‌دهی در این بخش، از صفر تا شش است. درحالی‌که عده بسیار کمی از متقاضیان قادر به کسب نمره‌ی کامل (۶) هستند، معمولا نمره‌ی ۴ برای پذیرش در دانشگاه‌های مربوطه کفایت می‌کند و کسب این نمره (۴) موید این نکته است که شما قادر بوده‌اید بهتر از نیمی از شرکت کنندگان، این دو essay را بنویسید. بنابراین بهتر است هدف اول شما کسب نمره‌ی ۴ باشد و بعد از آن اگر نیاز به نمره‌ی بالاتری باشد‌، می‌بایست تلاش خود را بیشتر کنید تا با بهره‌گیری از تجارب اولیه، کیفیت essay‌های خود را ارتقا بدهید.  بیشتر بدانید
دوره آموزش قسمت نوشتاری GRE (Analytical Writing) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 598,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قسمت نوشتاری GRE (Analytical Writing) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حدیث

نسبت به دوره آموزشی رایتینگ آیلتس استاد خاکی کیفیت پایین تری داشت و پیشنهاد نمیکنم. در ضمن استاد به اشتباه زمان Issue Task را چهل و پنج دقیقه اعلام میکنند و روش مدیریت زمان بر اساس این زمان اشتباه آموزش داده میشود. در صورتی که این زمان در امتحان GRE مثل تسک دوم 30 دقیقه است.

مطهره

سلام واقعا به نظرم که اماده شدن برای جی ارای یه فرهنگ ایجادکردنه ویکی ازبهترین دوره های مکتب خونه هست این دوره چون این تفکرانتقادی رواموزش میده نه رایتینگ جی ارای واقعا عالیه من به این جامعی جایی ندیدم.

آران

دوره‌ی خوبی هستش برای افزایش دانشتون در مورد رایتینگ GRE. روش‌ مطالعه‌ی لغتی توی دوره پیشنهاد شد برای من به شخصه جالب بود و الان هم دارم ازش استفاده میکنم. همچنین نکاتی که در مورد سازمان دهی متون و تمرینهای ایده پردازی گفته شده کاملاً کاربردی هستن. هرچند شاید برای کسایی که توانایی رایتینگ و دانش عمومی زبانشون بالا هست یه مقدار طولانی و تکراری به نظر بیاد ولی خب اصلاح دو نمونه رایتینگ توسط استاد برای من ارزشمند بود و اشتباهای رایج خودم رو متوجه شدم. امیدوارم مکتبخونه یه دوره فقط برای اصلاح بذاره که کسایی که آشنایی کافی با رایتینگ دارن اون دوره رو تهیه کنن. در کل ممنونم از آقای خاکی و تیم مکتب خونه که حتی تو عرصه‌ی GRE هم تنهامون نذاشتن! دمتون گرم! خسته نباشین!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی