اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آژور ادمین - AZ-104
مسیر آموزشی

آموزش آژور ادمین - AZ-104

1,999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 1,999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شلاهی4.7
  • زمان:27 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جامع‌ترین و جدیدترین دوره آموزش آژور ادمین (Azure Administrator) با کد آزمون AZ-104 در 54 درس به مدت 33 ساعت با ارائه محتوای دو کتاب آموزشی AZ-104 و تلفیق آنها با مطالب فراتر از کتاب و به‌صورت کاملاً کاربردی و پرکتیکال به شما تقدیم شده است. در این دوره آژور (Azure) شما می‌توانید به‌صورت گام‌به‌گام از صفر تا صد دوره آژور ادمین (AZ-104) را فراگرفته و برای ورود به بازار کار و نیز گذراندن لول‌های بعدی حوزه آژور (Azure) اقدام نمایید. پیش‌نیاز این دوره، دوره آژور فاندامنتال با کد آزمون AZ-900 است که این دوره جذاب و پایه‌ای نیز قبلاً توسط من تهیه و در سایت مکتب‌خونه ارائه گردیده است. دوره Azure Administrator یک دوره در سطح Associate هست که با گذراندن آن با محصولات اساسی و اصلی مایکروسافت آژور (Microsof Azure) نظیر Azure Active Directory (Microsoft Entra) , Azure Storages , Azure VM , Azure Load Balancers , Azure Firewalls , Azure Application Gateways , Azure VPN Gateways , Azure App Services و بسیار از سرویس‌ها ویژگی‌های دیگر آشنا میشید و آمادگی کامل جهت ورود به بازار کار را به دست می‌آورید. برای اطلاع از نقشه راه دوره‌های آژور (Microsoft Azure) درس مربوط به نقشه راه که به‌صورت رایگان برای شما ارائه شده است را مشاهده کنید جهت احترام به شما دانشجوی عزیز دوره آموزش Azure (آژور ادمین) و اطلاع از سرفصل کتاب‌های استفاده شده برای آموزش دوره آژور، منابع آموزشی استفاده شده به‌صورت پیوست تقدیم شما می‌شود، اغلب دستورات استفاده شده در دوره در کتاب‌های ارائه شده وجود دارد و موارد دیگر نیز به‌صورت یک فایل تقدیم شما می‌گردد درصورتی‌که قصد مهاجرت از ایران رو دارید و می‌خواهید در زمینه مایکروسافت و مدیریت شبکه فعالیت کنید و یا می‌خواهید از دانش روز دنیا مطلع باشید تا در زمینه ارائه راهکارهای جدید پیش‌گام باشید، شما قطعاً به دوره‌های تخصصی آژور نیازمند خواهید بود.
دوره آموزش آژور ادمین - AZ-104 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شلاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آژور ادمین - AZ-104 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی