اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع نرم‌افزار پروتئوس (Proteus)
مسیر آموزشی

آموزش جامع نرم‌افزار پروتئوس (Proteus)

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا به دنبال یادگیری طراحی و شبیه‌سازی مدارهای الکترونیکی هستید؟ دوره آنلاین آموزش جامع نرم‌افزار پروتئوس، فرصتی استثنایی برای شما فراهم می‌کند تا از صفر تا صد با این ابزار قدرتمند آشنا شده و به یک طراح حرفه‌ای مدارهای الکترونیکی تبدیل شوید. پروتئوس یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای طراحی و شبیه‌سازی مدارهای الکترونیکی در جهان است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از پروتئوس می‌توانید: طراحی مدار: انواع مدارهای الکترونیکی از ساده تا پیچیده را طراحی کنید. شبیه‌سازی مدار: عملکرد مدار طراحی شده را قبل از ساخت فیزیکی شبیه‌سازی کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. طراحی برد مدار چاپی (PCB): برد مدار چاپی مورد نیاز برای مدار طراحی شده را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید.آزمایش مجازی: مدارهای طراحی شده را به صورت مجازی آزمایش کرده و پارامترهای مختلف آن را اندازه‌گیری کنید. مخاطبان دوره دانشجویان رشته‌های الکترونیک، برق و کامپیوتر مهندسان الکترونیک علاقه‌مندان به طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی افرادی که می‌خواهند مهارت‌های خود را در زمینه الکترونیک ارتقا دهند چرا پروتئوس را انتخاب کنیم؟  ابزاری جامع برای مهندسان الکترونیک: پروتئوس تنها یک نرم‌افزار شبیه‌سازی نیست، بلکه مجموعه‌ای کامل از ابزارها برای طراحی، شبیه‌سازی و آزمایش مدارهای الکترونیکی است. از طراحی شماتیک تا ساخت PCB و برنامه‌نویسی میکروکنترلرها، همه چیز را در یک محیط یکپارچه خواهید یافت.  صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با استفاده از پروتئوس می‌توانید قبل از ساخت فیزیکی مدار، عملکرد آن را شبیه‌سازی کرده و از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری کنید. این امر باعث صرفه‌جویی قابل‌توجه در زمان و هزینه می‌شود.  یادگیری آسان و سرگرم‌کننده: محیط کاربری ساده و رابط گرافیکی جذاب پروتئوس، یادگیری آن را برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای آسان می‌کند. همچنین، پروژه‌های عملی متنوعی که در دوره ارائه می‌شود، یادگیری را برای شما سرگرم‌کننده‌تر خواهد کرد.
دوره آموزش جامع نرم‌افزار پروتئوس (Proteus) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شهریار بدیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع نرم‌افزار پروتئوس (Proteus) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی