اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی پایه‌اي مديريت زنجيره تأمين
مسیر آموزشی

آموزش مبانی پایه‌اي مديريت زنجيره تأمين

2,519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 2,519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحولات ملی و جهانی در حوزه کسب‌وکار طی دهه‌های اخیر سبب گردیده است تا شرکت‌های تولیدی و خدماتی به‌منظور ارتقای جایگاه و حفظ بقا در بازار رقابتی، نسبت به گسترش تعاملات خود با شرکت‌های همکار اعم از سطوح مختلف تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان، پیمانکاران، مشاوران و... اقدام نمایند. در این راستا شرکت‌ها با تشکیل اتحادهای راهبردی در جهت ارتقای سطح همکاری و هماهنگی با سایر اعضای زنجیره اقدام نموده‌اند. این امر سبب شده تا رقابت‌های سنتی بین بنگاه‌ها به رقابت بین زنجیره‌های تأمین تبدیل شود. ازاین‌رو موضوع مدیریت زنجیره تأمین (SCM) به یکی از مباحث روز در عرصه کسب‌وکار تبدیل شده است؛ و شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از این علم، هر چه بیشتر به تقویت خود و سایر اعضای زنجیره بپردازند. باتوجه‌به گستردگی مباحث مدیریت زنجیره تأمین؛ آشنایی با مبانی و اصطلاحات پایه‌ای آن، پیش از ورود به موضوعات تخصصی ضرورت دارد. ازاین‌رو در این دوره ضمن مرور تاریخچه و دلایل پیدایش این مبحث علمی؛ مشخصه‌ها، جریان‌ها، حلقه‌ها و چالش‌های پیشروی آن را به بحث خواهیم گذاشت. علاوه بر این، در خصوص سطوح تصمیمات در زنجیره، بسته‌های عملیات - محصول - بازار، راهبردهای کلان زنجیره و همچنین اثر شلاق چرمی و نحوه کنترل و کاهش آن صحبت می‌نماییم.
دوره آموزش مبانی پایه‌اي مديريت زنجيره تأمين دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن شيخ سجادیه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی پایه‌اي مديريت زنجيره تأمين را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی