اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار متلب (Matlab) – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار متلب (Matlab) – مقدماتی

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار Matlab یکی از برترین ابزار برنامه‌نویسی، شبیه‌سازی‌ها و همچنین محاسبات گسترده و پیچیده در بین سایر ابزار موجود در این زمینه است. ابزارها و دستورات کدنویسی گسترده و کاربردی این نرم‌افزار در کنار فضای شبیه‌سازی بسیار قدرتمند آن به‌خوبی توانسته است بخش وسیعی از نیاز جامعه دانشگاهی و فنی را مرتفع سازد. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به دارابودن طیف وسیعی از توابع آماده، جعبه‌ابزارهای کاربردی و متنوع، رابط کاربری قوی و درعین‌حال آسان (User Friendly)، قابلیت ارتباط با سایر نرم‌افزارهای مهندسی و صنعتی و پشتیبانی از کتابخانه‌های مختلف، فضای گرافیکی تعاملی دوبعدی و سه‌بعدی، ابزار تحلیل و خطایابی کد، پردازش موازی و توزیع شده و … اشاره کرد.از منظر دیگر می‌توان اهمیت نرم‌افزار متلب را با فراگیری مفاهیم کاربری این نرم‌افزار در رشته‌های مختلف مهندسی با استفاده از ابزار مختلف اعم از پردازش سیگنال، بهینه‌سازی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پردازش تصویر و … بهتر درک نمود. تمامی این موارد، زبان برنامه‌نویسی متلب را تبدیل به یک انتخاب محبوب برای توسعه و تحلیل فرایندهای مهندسی نموده و این مهم، ضرورت آموزش کاربردی این نرم‌افزار را بیش‌ازپیش آشکار می‌سازد.باتوجه‌به مطالب مطرح شده از سمتی و لزوم ایجاد یک مرجع آموزشی جامع از سویی دیگر، بر آن شدیم تا باتوجه‌به سابقه چندین ساله در تدریس این نرم‌افزار، در ابتدا آموزش نرم‌افزار متلب (Matlab) - مقدماتی را تدوین و منتشر نموده و در سطوح بالاتر، مطالب تکمیلی را اختیار مخاطبین گرامی قرار دهیم. در این آموزش، مطالب به‌صورت گام‌به‌گام و کاملاً کاربردی و مسئله‌محور پیش برده شده و مبانی پایه هر فصل به‌صورت کامل بیان خواهد شد. مطالب این آموزش، شما را از مراجعه به سایر آموزش‌ها بی‌نیاز کرده و پس از اتمام دوره می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به حل مسائل خود با استفاده از فضای کدنویسی متلب نمایید.
دوره آموزش نرم افزار متلب (Matlab) – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا نوربخش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار متلب (Matlab) – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی