اطلاعات دوره
آموزش تنظیم و مستندسازی اختلاف‌ها و دعاوی قراردادی
مسیر آموزشی

آموزش تنظیم و مستندسازی اختلاف‌ها و دعاوی قراردادی

115,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 115,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مزدک عبایی4.3
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه حجم مبادلات در حال رشد روز افزون است و متعاقبا گریزی از بروز اختلافات نیست. پیشینه وجود دادگاه‌های تجاری در کنار دیگر انواع دادگاه‌ها در کشورهای مدرن و پیشرفته بیانگر آن است که همواره اختلافات قراردادی متفاوت از دیگر انواع اختلافات بوده است. در روند حل و فصل اختلافات قراردادی سعی بر آن بوده تا شیوه‌های به کار گرفته شود که با  روابط قراردادی در تعارض نباشد و جوانب تخصصی بودن رسیدگی رعایت گردد. در طول حیات چرخه حیات هر‌قرارداد بروز اختلاف میان ارکان و ذینفعان پروژه امری طبیعی و بسیار محتمل است. جنبه‌های منحصر به فرد هر قرارداد، مجموعه یکتای تشکیل دهنده هر تیم و تقابل مدیریت سنتی و مدرن از یک سو و عدم تطابق نگرش‌های حرفه‌ای عوامل دخیل در قراردادها از سوی دیگر، پتانسیل بروز ادعاهای قراردادی را افزایش میدهد. بروز اینگونه اختلافات و ادعاها درمدیریت پروژه های گوناگون به عنوان سرمایه دو طرف به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه هرساله به منظور تحقق بخشیدن به اهداف قراردادها هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. یکی از مهم‌ترین گام‌ها و اقدام‌ها در مواجهه با این واقعیت سازماندهی اطلاعات و مستندسازی مجموعه داده‌های مرتبط در قالبی ساختاریافته و نظام‌مند است. در دوره حاضر علاوه بر تشریح گام‌های سازماندهی و مستندسازی اختلاف‌ها و دعاوی قراردادی، چارچوبی برای این مهم ارایه می‌شود. استفاده این گام‌ها و چارچوب باعث می‌شود: تمامی اطلاعات مرتبط در قالبی نظام‌مند سازماندهی شوند. ارزیابی موثرتر احتمال موفقیت دعاوی تسهیل گردد. زمان و هزینه بررسی احتمالی و تحقق نتایج کاهش یابد. بیشتر بدانید
دوره آموزش تنظیم و مستندسازی اختلاف‌ها و دعاوی قراردادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مزدک عبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 115,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنظیم و مستندسازی اختلاف‌ها و دعاوی قراردادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی