اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان و مقدماتی سالیدورک(محیط اسکچ)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان و مقدماتی سالیدورک(محیط اسکچ)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:علی جعفری0
  • زمان:5 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سالیدورک یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی و مدل‌سازی است که به مهندسان و طراحان امکان می‌دهد تا ایده‌های خود را به طرح‌های دقیق و کاربردی تبدیل کنند. این دوره به شما کمک می‌کند تا با محیط اسکچ در سالیدورک آشنا شده و مهارت‌های لازم برای ایجاد طرح‌های دوبعدی و سه‌بعدی را فرا بگیرید. اگر به دنبال یادگیری اصولی و جامع طراحی با سالیدورک هستید، این دوره نقطه شروع مناسبی برای شما خواهد بود.
دوره آموزش رایگان و مقدماتی سالیدورک(محیط اسکچ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان و مقدماتی سالیدورک(محیط اسکچ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آناهیتا ارجمند

سلام،ممنون از دوره خوبتون مطالب دوره قابل فهم بیان شده بود. به سایر دوستان هم،شرکت در دوره رو توصیه میکنم. و تشکر از دانشجویار

علی جعفری

<p>با سلام و احترام. </p><p>خوش حالم از مطالب دوره استفاده کردید. </p><p>سپاسگزارم </p><p>علی جعفری </p>

محمد سلیمی

سلام. واقعا از سایت خوب دانشجویار ممنونم بابت سایت خوبشون . همچنین از مدرس دوره که مطالب رو بسیار بسیار ساده و روان انتقال دادن تشکر میکنم.

علی جعفری

<p>با سلام و احترام.</p><p>بنده هم خیلی خوش حالم که دوره مفید بوده براتون،امیدوارم موفق باشید.</p><p>سپاسگزارم</p><p>علی جعفری</p>

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی