اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بلوتوث در ویندوز ۱۱ – راه اندازی تا عیب یابی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بلوتوث در ویندوز ۱۱ – راه اندازی تا عیب یابی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بلوتوث، یک فناوری ارتباطی بی‌سیم کوتاه‌برد است که برای انتقال داده بین دستگاه‌های الکترونیکی مختلف استفاده می‌شود. این فناوری به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به کابل‌های فیزیکی به یکدیگر متصل شوند. بلوتوث در طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، هدفون‌ها، ساعت‌های هوشمند و بسیاری دیگر استفاده می‌شود. از امواج رادیویی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند. این فرکانس در مقایسه با وای‌فای، پهنای باند کمتری دارد اما برای ارتباطات کوتاه‌برد و کم‌مصرف بسیار مناسب است. در این آموزش، به صورت تخصصی به آموزش راه‌اندازی و عیب‌یابی بلوتوث در ویندوز ۱۱ می‌پردازیم. از مراحل ابتدایی فعال‌سازی و جفت‌سازی دستگاه‌ها تا رفع مشکلات رایج و تنظیمات پیشرفته را بررسی می‌کنیم. به سراغ نحوه فعال‌سازی بلوتوث در ویندوز ۱۱ و روش‌های جفت‌سازی انواع مختلف دستگاه‌های بلوتوثی مانند هدفون، کیبورد، ماوس و ... می‌رویم. علاوه بر روش‌های استاندارد، تکنیک‌های پیشرفته‌تر برای جفت‌سازی چندین دستگاه به صورت هم‌زمان نیز وجود دارد. در ادامه، به بررسی و رفع مشکلات رایجی که کاربران در ارتباط با بلوتوث در ویندوز ۱۱ با آن مواجه می‌شوند، خواهیم پرداخت و برای هر یک از این مشکلات، راهکارهای عملی و گام‌به‌گام ارائه می‌دهیم.
دوره آموزش بلوتوث در ویندوز ۱۱ – راه اندازی تا عیب یابی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بلوتوث در ویندوز ۱۱ – راه اندازی تا عیب یابی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی