اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نیچ مارکتینگ + استراتژی های موفقیت در بازاریابی گوشه ای
مسیر آموزشی

آموزش نیچ مارکتینگ + استراتژی های موفقیت در بازاریابی گوشه ای

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نیچ مارکتینگ، یا بازاریابی گوشه‌ای، رویکردی است که در آن کسب‌وکارها به جای رقابت در بازارهای گسترده و عمومی، بر یک بخش خاص و محدود از بازار تمرکز می‌کنند. این بخش خاص، یا همان نیچ، معمولا دارای ویژگی‌های مشترک و نیازهای منحصربه‌فردی است که هنوز به طور کامل توسط رقبا پوشش داده نشده است. کسب‌وکارها با تمرکز بر این بخش‌های کوچک اما هدفمند، می‌توانند به طور کارآمدتری به اهداف خود دست یابند. کسب‌وکارها زمانی به نیچ مارکتینگ نیاز پیدا می‌کنند که بازار عمومی به شدت رقابتی شده و جذب مشتریان جدید با روش‌های سنتی بازاریابی دشوار است. در چنین شرایطی، بازاریابی گوشه‌ای می‌تواند به عنوان یک راهبرد موثر برای ایجاد و حفظ یک پایگاه مشتریان وفادار عمل کند. همچنین، کسب‌وکارهایی که محصولات یا خدمات خاصی ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از نیچ مارکتینگ، به جای رقابت در بازارهای عمومی، بر روی جذب مشتریانی که به طور ویژه به آن محصولات نیاز دارند، تمرکز کنند. در این آموزش با مفهوم نیچ مارکتینگ و استراتژی‌های آن آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه با تمرکز بر بخش خاصی از بازار، موفقیت بیشتری کسب کنیم. در این مسیر به مزایا و معایب نیچ مارکتینگ، ایده‌یابی، راه‌اندازی وب‌سایت، تولید محتوا، افزایش ترافیک و کسب درآمد از نیچ مارکتینگ خواهیم پرداخت.
دوره آموزش نیچ مارکتینگ + استراتژی های موفقیت در بازاریابی گوشه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نیچ مارکتینگ + استراتژی های موفقیت در بازاریابی گوشه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی