اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حیوانات به انگلیسی + تلفظ و تصویر (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حیوانات به انگلیسی + تلفظ و تصویر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نسرین همتی0
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر بخواهید در مورد موضوعات مختلف به زبان انگلیسی صحبت کنید، به ناچار باید از دایره لغات گسترده‌ای برخوردار باشید. یادگیری لغات حوزه‌های مختلف، بخشی از مسیر یادگیری است. لغات مرتبط با حیوانات از آن دسته لغاتی هستند که ممکن است افراد در صحبت‌های روزمره خود به آن نیاز داشته باشند و جزو لغات پرکاربرد در زبان انگلیسی به حساب می‌آیند. در صورت عدم آشنایی با حیوانات و اسامی آن‌ها، زبان‌آموز ممکن است در برخی مکالمات پایه و اساسی دچار مشکل شود. پس  اگر در ابتدای مسیر هستید و نمی‌دانید برای یادگیری لغات جدید از کجا شروع کنید، حفظ کردن لیست کامل حیوانات به زبان انگلیسی گزینه مناسبی است که می‌تواند برای شروع مناسب باشد. حفظ کردن لغات در زبان انگلیسی به سادگی اتفاق نمی‌افتد و تنها زمانی نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت که روش درستی را برای یادگیری انتخاب کنید.
دوره آموزش حیوانات به انگلیسی + تلفظ و تصویر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسرین همتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حیوانات به انگلیسی + تلفظ و تصویر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی