اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی سه بعدی با آباکوس Abaqus برای شکل دهی ورق
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی سه بعدی با آباکوس Abaqus برای شکل دهی ورق

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ساخت قطعات با روش کشش عمیق نیاز به ابزارآلاتی همچون سنبه و ماتریس است که طراحی و ساخت آن‌ها نیازمند هزینه زیادی است. لذا تجزیه‌و‌تحلیل دقیق فرایند و اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن عملیات و تولید قطعه‌ای کاملا سالم و بدون عیب ضرورت دارد تا در عمل، فرایند ساخت دچار هزینه‌های بیشتر نشود. مدل‌سازی نرم‌افزاری لازمه بررسی انواع پارامترهای موثر در شکل‌دهی است، همچنین برای توسعه و تجاری‌سازی فرایندهای کشش عمیق بسیار مفید است. در این آموزش به شبیه‌سازی فرایند کشش عمیق با استفاده از نرم‌افزار Abaqus می‌پردازیم که مراحل آن به صورت گام به گام ارائه می‌شود.
دوره آموزش مدل سازی سه بعدی با آباکوس Abaqus برای شکل دهی ورق دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی رضا پارسایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی سه بعدی با آباکوس Abaqus برای شکل دهی ورق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی