اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور آباکوس – تحلیل و مدل سازی دال تخت بتنی مسلح در ABAQUS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور آباکوس – تحلیل و مدل سازی دال تخت بتنی مسلح در ABAQUS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از نرم افزارهای قدرتمند در حوزه تحلیل به روش اجزاء محدود، آباکوس (ABAQUS) است. این نرم افزار، قابلیت انجام تحلیل های قدرتمند در زمینه های مکانیک جامدات و سیالات را با داشتن یک رابط کاربری ساده جهت انجام هر پروژه ای، دارا می باشد. در این فرادرس قصد داریم تا پس از معرفی اجمالی در مورد نرم افزار آباکوس، با استفاده از پروژه های کاربردی، تحلیل و طراحی دال تخت با بتن مسلح در نرم افزار آباکوس را به کاربران آموزش دهیم و همچنین می بینیم که چطور نتایج گرفته شده از نرم افزار را جهت اطمینان از صحت نتایج، با یک مقاله معتبر مقایسه و صحت سنجی کنیم. در پایان آموزش شما می توانید علاوه بر دال تخت، هر سازه بتن مسلح دیگر را مدل سازی و آنالیز کنید.
دوره آموزش پروژه محور آباکوس – تحلیل و مدل سازی دال تخت بتنی مسلح در ABAQUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا عبدزاده سراج منیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور آباکوس – تحلیل و مدل سازی دال تخت بتنی مسلح در ABAQUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی