اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از Bundling و Minification در ASP.NET MVC  – باندلینگ و مینیفیکیشن در ای اس پی دات نت ام وی سی
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از Bundling و Minification در ASP.NET MVC – باندلینگ و مینیفیکیشن در ای اس پی دات نت ام وی سی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بی‌شک از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مشتریان در طراحی وب‌سایت‌های خود از طراح انتظار دارند، سرعت بارگذاری وب‌سایت است. یکی از عواملی که کاهش سرعت را رقم می‌زند فایل‌های ایستا همچون JS و CSS است؛ که حجم داده‌ای این فایل‌ها و الگوی پیاده‌سازی، می‌تواند تاثیر مستقیمی در سرعت بارگذاری وب‌سایت داشته باشد؛ پس بهینه‌سازی و اجرای شیوه‌های جدید در طراحی چنین فایل‌هایی می‌تواند کمک به‌سزایی در روند سرعت بارگذاری وب داشته باشد. در این آموزش به صورت کامل شیوه جدید تولید، طراحی و فراخوانی فایل‌هایی چون JS و CSS که در طراحی صفحات وب‌سایتی با ASP.NET استفاده می‌شود را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به شما توانایی تغییر ویژگی‌هایی برای این فایل‌ها را ارائه خواهیم داد تا سرعت بر اساس حجم داده‌ها افزایش پیدا کند.
دوره آموزش استفاده از Bundling و Minification در ASP.NET MVC – باندلینگ و مینیفیکیشن در ای اس پی دات نت ام وی سی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از Bundling و Minification در ASP.NET MVC – باندلینگ و مینیفیکیشن در ای اس پی دات نت ام وی سی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی