اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کلید میانبر Merge در اکسل + ۴ نوع کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کلید میانبر Merge در اکسل + ۴ نوع کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کلید میانبر Merge در اکسل، یکی از ابزارهای پرکاربرد این نرم‌افزار است که به شما اجازه می‌دهد چندین سلول را به یک سلول واحد ادغام کنید. این عمل در بسیاری از موارد، از جمله ایجاد سرصفحه‌ها، عنوان‌های جدول، و فرمت‌بندی داده‌ها، بسیار مفید است. با استفاده از این کلید میانبر، می‌توانید به سرعت و سهولت سلول‌های مورد نظر خود را ادغام کنید و ظاهر کاربرگ خود را بهبود بخشید.
دوره آموزش کلید میانبر Merge در اکسل + ۴ نوع کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کلید میانبر Merge در اکسل + ۴ نوع کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی