اطلاعات دوره
آموزش گرامر آیلتس
مسیر آموزشی

آموزش گرامر آیلتس

1,091,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 1,091,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گرامر آیلتس یکی از مؤلفه های اصلی در تمام بخش های این آزمون است و در هر چهار بخش لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ آیلتس نقش اساسی و مهمی ایفا می کند. هدف از این دوره، آشنا کردن زبان‌آموزان با چگونگی به­ کار بردن دستور زبان انگلیسی، در متون متفاوت و در نحوه‌ی مکالمه صحیح است. در این دوره، تلاش شده تا گرامر آیلتس، به صورت مفهومی آموزش داده شود تا زبان‌آموزان عزیز، به درک درستی از مفاهیم و کاربرد‌های ساختار زبانی برسند. مباحث این دوره، به طور کلی، برای استفاده در هر چهار مهارت مورد نیاز در آموزش زبان آنگلیسی به ویژه در speaking و writing، بسیار مفید است. بیشتر بدانید
دوره آموزش گرامر آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرمین احمدی، پرهام خدابخش مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,091,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اردوان

واقعا بخش های آموزشی آقای احمدی بلااستفاده است متاسفانه، امتیازی هم که دادم فقط به خاطر تسلط و بیان خوب آقای خدابخش بود!

مهسا

مهسا آقای خدابخش خوب درس دادن مثل هاشون و نوع بیانشون باعث میشه بیشتر تو ذهن بمونه اما متاسفانه در بخش های پایانی به نکاتی اشاره شد که ایشون گفتند قبلا تو ویدئو های قبلی درس داده شده در صورتی که اصلا اینطوری نبود خیلی نکاتی که ایشون میگفتن درس داده نشده بود و آقای احمدی زحمت کشیدن منتهاااااا خیلی بیش از حد منو من میکردن که اصلا نمیشد چیزی یاد گرفت مبتونست دوره بهتر باشه

پونه

با سلام متاسفانه از این دوره راضی نبودم میتونست خیلی بهتر باشه. فن بیان اقای احمدی خیلی خسته کننده و بدون تسلط و اقای خدابخش زیادی پر سرو صدا بود و اعصاب خورد کن بود.

زینب

متاسفانه اصلا اقای احمدی تسلط روی مباحث ندارن و با ان و من زیاد اعصاب آدم رو خورد میکنن.

میلاد

دوره خوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی