اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماکروفسیل - کیسه تنان (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ماکروفسیل - کیسه تنان (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ماکروفسیل ها به عنوان یک درس دوره کارشناسی زمین شناسی است که به معرفی مفاهیم پایه گروه های مهم فسیل های قابل بررسی با چشم غیرمسلح (بدون نیز به میکروسکوپ) بر جا مانده از جانداران می پردازد و تمرکز اصلی در این درس بر روی فسیل های جانوران بی مهره است نه مهره داران. دانشجویان در فیلدهای زمین شناسی و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان کارشناس زمین شناسی در پروژه ها ممکن است با این فسیل ها برخورد کنند و داشتن شناخت اولیه از گروه های مهم ماکروفسیلی، لازم و مورد نیاز است که در اینجا رئوس مهم و اساسی به طور خلاصه ارائه گردیده است. علم فسیل شناسی (Paleontology) و شناخت فسیل های شاخص، کاربرد اساسی در علم چینه شناسی و تطابق لایه های زمین و تعیین سن این لایه ها دارد که در اکتشافات ذخایر معدنی و نفت به کار می آید. ما در این آموزش قصد داریم تا ماکروفسیل - کیسه تنان را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.  
دوره آموزش ماکروفسیل - کیسه تنان (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اعظم غلامی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماکروفسیل - کیسه تنان (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی