اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی پرورش قارچ خوراکی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی پرورش قارچ خوراکی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نسرین تیموری0
  • زمان:4 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قارچ یکی از منابع ارزشمند پروتئینی است که در مدت زمان اندک و حداقل فضای موجود می توانیم آن را تولید کنیم. از آن جایی که پرورش این محصول ارزشمند نیاز به فضای زیادی ندارد، سود تولید آن در کنار سایر محصولات می تواند برای کشاورزان و افراد جویای کار بسیار زیاد باشد. پرورش قارچ همانند تولید بسیاری از محصولات دیگر نیاز به شناخت، علم و تجربه دارد چرا که بدون علم کافی در این زمینه، تولید کنندگان متحمل ضررهای مالی و اتلاف وقت و انرژی زیادی می شوند. به همین دلیل در این فرادرس به آموزش پرورش قارچ پرداخته شده است.
دوره آموزش مبانی پرورش قارچ خوراکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسرین تیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی پرورش قارچ خوراکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی