اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رمز ارز شبکه ای چیا XCH – معرفی و تحلیل تکنولوژی Chia – با جادی
مسیر آموزشی

آموزش رمز ارز شبکه ای چیا XCH – معرفی و تحلیل تکنولوژی Chia – با جادی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چیا با نماد XCH، یک رمز ارز جدید است که بر روی پلتفرم بلاک‌چین کار می‌کند و از الگوریتم اجماع اثبات فضای ذخیره‌سازی (Proof of Space and Time - PoST) به جای اثبات کار (Proof of Work - PoW) سنتی استفاده می‌کند. در روش اثبات کار، ماینرها برای حل معادلات پیچیده ریاضی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در ازای آن، پاداش دریافت می‌کنند. این فرایند به مصرف برق زیادی نیاز دارد و از نظر محیط زیستی مضر است. آشنایی با رمز ارز شبکه‌ای چیا باعث می‌شود تا علاقه‌مندان با تحولات نوآورانه در دنیای رمزارزها آشنا شوند، زیرا چیا رویکردی نوآورانه به استخراج رمز ارز دارد که مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و پیامدهای زیست‌محیطی را به حداقل می‌رساند. همچنین، شناختن پتانسیل سرمایه‌گذاری در این رمزارز، فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذابی را ارائه می‌دهد و با آشنایی با عملکرد فنی و معایب و مزایای آن، می‌توان تصمیمات آگاهانه‌تری را در مورد سرمایه‌گذاری در این رمز ارز اتخاذ کرد. همچنین، الگوریتم اجماع اثبات فضای ذخیره‌سازی در چیا، یک مفهوم جدید در دنیای بلاک‌چین معرفی می‌کند و آشنایی با آن می‌تواند به علاقه‌مندان در درک این مفهوم نوآورانه و کاربردهای بالقوه آن در سایر پروژه‌های بلاک‌چین یاری کند. به طور کلی، یادگیری در مورد رمز ارز چیا به توسعه دانش و بینش مخاطبان در حوزه ارزهای دیجیتال کمک می‌کند و آن‌ها را به یک متخصص آگاه‌تر در این حوزه تبدیل خواهد کرد. در این آموزش، نگاهی به رمز ارز هیجان‌انگیز چیا داریم و در مورد تکنولوژی و تفاوت آن با سایر ارزها بحث خواهیم کرد.
دوره آموزش رمز ارز شبکه ای چیا XCH – معرفی و تحلیل تکنولوژی Chia – با جادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رمز ارز شبکه ای چیا XCH – معرفی و تحلیل تکنولوژی Chia – با جادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی