اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه ای بر اصول باغبانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر اصول باغبانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رسول نریمانی0
  • زمان:31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش به بحث در زمینه اصول باغبانی به صورت جامع پرداخته و تمام گرایش های مربوط به این رشته را کاملا پوشش می دهد. با توجه به اینکه در بسیاری از دانشگاه های آموزش عالی، دروس و مطالب ارائه شده اکثرا به روز نیستند، لذا این آموزش با بهره گیری از کتب آموزشی مختلف و مقالات به روز، سعی در برطرف کردن این مشکل دارد. در این آموزش، تمامی درس ها شامل مطالب علمی روز دنیا به صورت علمی و عملی توضیح داده شده است و به علت اینکه درس اصول باغبانی، یک درس عملیاتی است، در موارد لزوم از تصاویر با توضیح کامل استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مقدمه ای بر اصول باغبانی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مقدمه ای بر اصول باغبانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رسول نریمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر اصول باغبانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی