اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چرم دوزی – دوخت انواع کیف
مسیر آموزشی

آموزش چرم دوزی – دوخت انواع کیف

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایران قدیمی‌ترین تولیدکننده چرم در جهان است و هنر چرم‌دوزی هنر اصیل ایرانی است. هدف از این آموزش آشنایی بیشتر و بهتر با هنر زیبا و قدیمی چرم‌دوزی و تولید محصولات چرمی به روز و زیبا است. با یادگیری این هنر زیبا و اصیل می‌شود کارهای خاص و هنری زیبا تولید کرد که ضمن کمک به اقتصاد خانواده، باعث آرامش روح و فکر افراد نیز می‌شود. رشته چرم‌دوزی با دست، نیازمند مکان خاص یا کارگاه به خصوص و بزرگ برای تولید محصولات چرمی ندارد و حتی می‌توان در گوشه‌ای از منزل به تولید محصولات چرمی زیبا و شیک پرداخت و با اندکی تغییرات در الگو یا دوخت محصولات چرمی کارهای با تنوع بسیار بالا تولید کرد و مخاطبان بیشتری را جذب کرد.
دوره آموزش چرم دوزی – دوخت انواع کیف دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مونا حسینی جمکرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چرم دوزی – دوخت انواع کیف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی