اطلاعات دوره
آموزش رایگان گرافیک کامپیوتری
مسیر آموزشی

آموزش رایگان گرافیک کامپیوتری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس «گرافیک کامپیوتری» در نیم‌سال اول سال تحصیلی 99-98 ضبط شده‌است - دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران گرافیک کامپیوتری شاخه‌ای از رشته علوم کامپیوتر است که در آن با استفاده از قدرت محاسباتی کامپیوترها می‌توان به خلق تصاویر یا فیلم‌ها پرداخت. هدف اصلی در گرافیک کامپیوتری، توسعه الگوریتم‌ها و روش‌هایی است که تصاویر و فیلم‌های ساخته شده به این روش تا حد امکان به واقعیت نزدیک باشند. این موضوع کاربردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف مانند جلوه‌های ویژه در فیلم‌ها، بازی‌های کامپیوتری، انیمیشن، طراحی صنعتی، مصورسازی داده‌ها، تصاویر پزشکی و غیره دارد. چگونگی طراحی و مدل‌سازی اشیاء دوبعدی و سه‌بعدی، روش‌های مختلف نورپردازی و سایه‌زنی، رندرینگ و تصویرسازی، روش‌های طراحی و کنترل اشیاء متحرک در انیمیشن و همچنین روش‌های مختلف برای کاهش حجم محاسبات از جمله مباحثی هستند که در گرافیک کامپیوتری مورد بررسی قرار می‌گیرند. آشنایی با یکی از رابط‌های نرم‌افزاری گرافیکی (مانند OpenGL) و کتابخانه‌های مختلف توسعه داده‌شده (مانند GLUT) جهت پیاده‌سازی مفاهیم و روش‌های ارائه شده نیز از جمله مباحث مهم در گرافیک کامپیوتری هستند. آشنایی مختصر با «جبر خطی عددی» و «آنالیز عددی» می‌تواند به درک مطالب کمک کند. جهت انجام پروژه‌ها، دانش کامپیوتری، مخصوصاً «برنامه‌نویسی کامپیوتری»، لازم است.   *****اسلایدهای درس را از اینجا دانلود کنید*****
دوره آموزش رایگان گرافیک کامپیوتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد گنج‌تابش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان گرافیک کامپیوتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بردیا

واقعان دوره عالی و رایگانی هست. ولی من میدونم اگه برم از جا های دیگه ( با کد تخفیف ) بخرم حدودا 200 هزار تومان است

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی