اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بافت همبند در آناتومی بدن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بافت همبند در آناتومی بدن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فتاح حایری3.9
  • زمان:53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزشی هیستولوژی و پاتولوژی پایه (آناتومی بدن) به افراد توانایی شناخت بافت های بدن و آسیب های وارد بر بافت و سلول را می دهد. تشخیص بافت های مختلف و بررسی عملکرد آن ها در کنار نقش سلول ها در بدن، از محورهای درس است. اهمیت این دوره برای دانشجویان از آن جهت است که فهم بیولوژی بدن انسان را از طریق واحدهای سازنده آن درک کرده و می توانند به کمک آن به تحلیل وقایع بدن، تحلیل پروژه های پایانی خود، تحلیل داده های خروجی میکروسکوپ های مختلف پرداخته و همچنین ارتباط آسیب های بدن با منشا آن را درک نمایند. مبحث بافت همبند نیز جز دروس این دوره است که بصورت رایگان در اختیار مخاطبین این آموزش قرارداده شده است.
دوره آموزش بافت همبند در آناتومی بدن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فتاح حایری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بافت همبند در آناتومی بدن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی