اطلاعات دوره
از اکو‌سیستم پایتون بپرس: داده‌کاوی روش‌های توسعه با پایتون
مسیر آموزشی

از اکو‌سیستم پایتون بپرس: داده‌کاوی روش‌های توسعه با پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمود هاشمی0
  • زمان:1 ساعت و 01 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا در مورد لیست‌های شگفت‌انگیز (awesome lists) شنیده‌اید؟ در حالی که بیشتر این مدل لیست‌ها توسط توسعه‌دهنده‌ها روی گیت‌هاب در مورد کتابخانه‌ها و ابزارها جمع می‌شود، تعداد کمی به نرم‌افزارهای شگفت‌انگیز می‌پردازند. به همین دلیل محمود هاشمی تصمیم گرفت که لیستی از نرم‌افزارهای شگفت‌انگیز نوشته‌شده با پایتون را جمع آوری کند. این لیست در اینجا قرار دارد و تا فوریه ٢٠٢٠ بیش از ٣٩٠ نرم افزار گلچین شده از از نرم‌افزارهای کاربردی نوشته‌شده با پایتون را در خود جای داده‌است. در این ارائه، به اطلاعاتی راجع به اکوسیستم نرم‌افزارهای پایتون می‌پردازیم که به ما نشان می‌دهند توسعه‌دهنده‌های نرم‌افزار‌های آزاد برتر از چه روش‌هایی برای توسعه آن‌ها استفاده کرده‌اند و چه تصمیم‌هایی بر بزنگاه‌های حساس برای پروژه‌های خود گرفته‌اند. این دوره به ما کمک می‌کند که در توسعه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی خود از هزار سال تجربه استفاده کنیم، که صرف توسعه‌ی این نرم‌افزارهای کاربردی شده‌است.   دانلود اسلایدها
دوره از اکو‌سیستم پایتون بپرس: داده‌کاوی روش‌های توسعه با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 01 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمود هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره از اکو‌سیستم پایتون بپرس: داده‌کاوی روش‌های توسعه با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی