اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه آفیس را حذف کنیم؟ – به زبان ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

چگونه آفیس را حذف کنیم؟ – به زبان ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حذف مایکروسافت آفیس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بسته به نیازها و شرایط کاربران متفاوت است. یکی از دلایل اصلی حذف این نرم‌افزار، هزینه بالای آن است. نسخه‌های جدید مایکروسافت آفیس معمولا قیمت‌های بالایی دارند و برای برخی کاربران یا سازمان‌ها مقرون‌به‌صرفه نیستند. حتی نسخه‌های اشتراکی مانند آفیس ۳۶۵ نیز به دلیل هزینه‌های ماهانه یا سالانه می‌توانند برای برخی افراد سنگین باشند.
دوره چگونه آفیس را حذف کنیم؟ – به زبان ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه آفیس را حذف کنیم؟ – به زبان ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی