اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش تحقیق قوم نگاری در پژوهش‌ های کیفی + اجرای عملی
مسیر آموزشی

آموزش روش تحقیق قوم نگاری در پژوهش‌ های کیفی + اجرای عملی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قوم‌نگاری یا مردم‌نگاری، یکی از روش‌های پژوهش کیفی پر استفاده در میان پژوهشگران علوم انسانی است. این روش در رشته‌های دیگری مانند پرستاری و همچنین مطالعاتی که آزمودنی انسانی را مورد پژوهش قرار می‌دهند، کاربرد دارد. قوم نگاری به پژوهشگران کمک می کند تا جامعه مورد مطالعه خود را در محیطی طبیعی و دور از فضای ساختگی و آزمایشگاهی بررسی کنند. مهم‌ترین اهمیت مطالعات قوم‌نگارانه، در تحلیل‌های عمیقی است که در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهد. بنابراین عمق این گونه پژوهش‌ها، احتمال درستی و اطمینان از یافته‍ها را افزایش می‌دهند. این آموزش به صورت پایه‌ای، با این فرض تهیه شده است که مخاطبان اطلاع یا تجربه‌ای از سایر روش‌های پژوهش کیفی ندارند یا با آن‌ها آشنا نیستند. در این فرادرس سعی می‌کنیم تا ضمن آشنایی با مبانی قوم نگاری، اطلاعات و توانمندی لازم را برای شروع یک پژوهش قوم نگارانه کسب کنیم. بنابراین، ابتدا، در مورد مبانی و خاستگاه تاریخی این روش بحث می‌کنیم. در ادامه، به مکاتب مختلف قوم‌نگاری می‌پردازیم و پس از اشاره به ویژگی‌های خاص آن، شیوه اجرای یک مطالعه قوم‌نگاری را تشریح خواهیم کرد.
دوره آموزش روش تحقیق قوم نگاری در پژوهش‌ های کیفی + اجرای عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه سادات آخشیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش تحقیق قوم نگاری در پژوهش‌ های کیفی + اجرای عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی