اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزار نود ایکس ال NodeXL
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزار نود ایکس ال NodeXL

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سپیده فهیمی فر0
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از یادگیری نرم افزار نود ایکس ال، ترسیم نقشه های مصور از ارتباطات بین عناصر مختلف و کشف الگوهای ارتباطی و شدت یا ضعف ارتباطات است. این نرم افزار، نرم افزاری رایگان و منبع باز است که برای آموزش، نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی ندارد، بنابراین می تواند به منظور کشف روابط و تحلیل شبکه های اجتماعی، مورد استفاده کلیه پژوهشگران قرار گیرد. این نرم افزار می تواند ارتباطات را در قالب های همکاری، دوستی، فروش یک محصول و تبلیغ یک محصول، مصورسازی کند تا افراد بتوانند پیش بینی نسبت به آینده داشته باشند و ارتباطات موجود را با توجه به هدف مورد نظر، تقویت نمایند.
دوره آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزار نود ایکس ال NodeXL دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپیده فهیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزار نود ایکس ال NodeXL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی