اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان تخصصی مهندسی شهرسازی
مسیر آموزشی

آموزش زبان تخصصی مهندسی شهرسازی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی با متون دست اول در رشته شهرسازی جهت پیشبرد دانش در این رشته و انگلیسی بودن اکثر این منابع، توانایی خواندن و برداشت درست از این متون، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این فرادرس، ضمن بررسی لغات تخصصی در رشته شهرسازی به ارائه نکاتی در جهت چگونگی خواندن یک متن پرداخته می شود. با توجه به این که کاربران، فرصت کافی را برای گوش دادن و بررسی متن داشته و می توانند مجددا به بررسی آموزش بپردازند، این فرادرس چنین فرصتی را در اختیار آنان قرار خواهد داد. امید است که بتوانیم گامی موثر در جهت ارتقای دانش شهرسازی کشور و کمک به دانشجویان در جهت پیشبرد توانمندی های آنان برداریم.
دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی شهرسازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه فرجام طلب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان تخصصی مهندسی شهرسازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی