اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فلزات به عنوان بیومواد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فلزات به عنوان بیومواد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مژگان کشاورز0
  • زمان:1 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به کاربردهای فراوان بیومواد در سیستم های اسکلتی مانند: جایگزین های مفصل، سیمان استخوانی، تاندون مصنوعی، ایمپلنت دندانی و سیستم قلبی و رگی مانند: پروتزهای رگ خون، دریچه قلب، اندام ها، مانند: قلب مصنوعی، کلیه مصنوعی و…، بررسی علم بیومواد بسیار ضروری است. هدف از این درس، ارائه ای جامع برای بررسی انواع بیومواد مهم از جمله: فلزات، پلیمرها، سرامیک ها، شیشه های زیست فعال و کامپوزیت ها است. ما در این آموزش قصد داریم تا فلزات به عنوان بیومواد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش فلزات به عنوان بیومواد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مژگان کشاورز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلزات به عنوان بیومواد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی