اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با افزونه های جانبی ووکامرس (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با افزونه های جانبی ووکامرس (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا متن باز و رایگان است که شما می توانید با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را راه اندازی کنید. وردپرس، به دلیل متن باز بودن و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهد و همینطور، سادگی استفاده از پنل مدیریت، توانسته سهم بالایی از بازار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا را به خود اختصاص دهد. همچنین، به دلیل استفاده بسیار بالا از این سیستم مدیریت محتوا، برنامه نویسان بسیاری نسبت به پیاده سازی افزونه ها و قالب های مختلف برای این سیستم مدیریت محتوا اقدام کرده اند که همین باعث استفاده بیشتر از وردپرس شده است. در این فرادرس، علاوه بر یادگیری خود وردپرس و نحوه استفاده از آن، چند افزونه کاربردی، نحوه راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس و افزونه ووکامرس را نیز می آموزیم.
دوره آموزش کار با افزونه های جانبی ووکامرس (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با افزونه های جانبی ووکامرس (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی