اطلاعات دوره
آموزش اسپیکینگ آیلتس (Speaking)
مسیر آموزشی

آموزش اسپیکینگ آیلتس (Speaking)

260,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 260,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اسپیکینگ آیلتس یکی از مهم‌ترین بخش‌های آزمون‌ آیلتس برای سنجش سطح تسلط بر زبان انگلیسی است. آزمون آیلتس در سال بیش از 5 میلیون نفر شرکت‌کننده از 140 کشور دنیا دارد. این آزمون برای ارزیابی دانش انگلیسی شرکت‌کنندگان در چهار مهارت شنیداری (listening)، گفتاری (speaking)، خواندن (reading) و نوشتن (writing) طراحی شده‌است و در دو نوع آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود. در بخش‌های reading و writing تفاوت‌هایی بین این دو نوع آزمون آیلتس وجود دارد، اما بخش‌های شنیداری (listening) و گفتاری (اسپیکینگ) آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال تفاوتی با یکدیگر ندارند. بدون تردید یکی از بهینه‌ترین راه‌ها برای بهبود عملکرد مهارت گفتاری در آموزش آیلتس ، صحبت کردن با افراد انگلیسی‌زبان است. اما ممکن است این امکان برای همه ما فراهم نباشد. اینجاست که تقویت این مهارت و کسب نمره‌ای قابل قبول در بخش اسپیکینگ آیلتس دشوار شده و بنابراین آشنایی دقیق با جنبه‌های مختلف این مصاحبه برای رسیدن به موفقیت بسیار حائز اهمیت است. در این آزمون شما باید با امتحان گیرنده به صحبت بپردازید. این مکالمه تا آنجایی که امکان دارد به شرایط واقعی نزدیک شده است. امتحان اسپیکینگ آیلتس ممکن است 11 تا 14 دقیقه طول بکشد و شامل 3 بخش است. در بخش اول امتحان‌گیرنده خودش را معرفی خواهد کرد و سؤالاتی درمورد خودتان خواهد پرسید. در بخش دوم شما باید در مورد موضوع خاصی به انتخاب آن‌ها، صحبت کنید و نکات مدنظر آن‌ها را در میان صحبت‌هایتان بگنجانید. در بخش سوم امتحان‌گیرنده سوالاتی مرتبط با موضوع بخش2 از شما می‌‎پرسد و شما باید با جواب دادن به آن‌ها موضوع را بسط دهید. در این دوره آموزشی، با ساختار مصاحبه اسپیکینگ آیلتس، بخش‌های مختلف آن، نحوه آمادگی برای هر بخش، معیارهای سنجش اسپیکینگ، انواع سوال‌های هر بخش مصاحبه، نحوه پاسخ دادن به سوال‌ها در هر بخش و نحوه یادداشت برداری در جلسه آزمون آشنا می‌شوید.علاوه بر این، دوره آموزش آیلتس شامل نکات تلفظی، عبارات، اصطلاحات، هم‌آیندها (collocations) و ساختارهای گرامری مناسبی است که طبق معیارهای سنجش اسپیکینگ آیلتس برای کسب نمره بالا، مورد نیاز هستند. همچنین، دوره آموزش آیلتس (Speaking) بر اساس سوالات رایج در این آزمون شبیه‌سازی شده‌است و نکات ارائه شده در درس‌ها، در این مصاحبه‌ها پیاده شده تا داوطلبین با کاربرد دقیق مطالب ارائه شده در شرایط مشابه آزمون آشنا شوند. ارائه تحلیل جزء به جزء مصاحبه‌ها از ویژگی‌های دیگر این دوره آموزشی است.اگر کلمات، اصطلاحات، هم آیندها و نکات گرامری این دوره را به خوبی فرابگیرید و بر اساس نکات ارائه شده در خصوص مصاحبه اسپیکینگ، تمرین کنید، به راحتی می‌توانید نمره‌ای بالا بدست آورید. پس اگر مصمم هستید در این بخش  نمره‌ای بالا کسب کنید، این دوره آموزش آیلتس مکتب‌خونه را از دست ندهید. بیشتر بدانید
دوره آموزش اسپیکینگ آیلتس (Speaking) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حجت رسایی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 260,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسپیکینگ آیلتس (Speaking) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدمهدی

بنظر من دوره خوبی بود و من ازش راضی هستم. زحمت زیادی برای گردآوری اطلاعات ارائه شده کشیده شده و فقط لازم هست پی دی اف دوره در اختیارمون قرار بگیره که بتونیم استفاده کنیم.

عفت

سلام.خدا قوت.دوره خوبی بود با توجه به هزینه مقرون و به صرفه.من خودم حس کردم خیلی پیشرفت کردم.با توجه به شرایط الان و کرونا که امکان حضور در کلاس حضوری واقعن دشوار‌.

محمدرضا

دوره ی بسیار ضعیفی است و هزینه آن به مراتب بالاست نسبت به مطالبی که یاد داده می شود

روح الله

بهتر است فایل پاورپوینت دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار بگیرد.

مجید

به نظر بنده اصلا این دوره کاربردی نبوده و از تهیه کردن این مجموعه واقعا پشیمان هستم بسیار ساده و پیش و پا افتاده و غیر کاربردی است

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی