اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چمن و گیاهان پوششی – کاشت، پرورش و نگهداری
مسیر آموزشی

آموزش چمن و گیاهان پوششی – کاشت، پرورش و نگهداری

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی زالی0
  • زمان:4 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، ابتدا مقدمه و تاریخچه ای از سبز فرش ها به صورت خلاصه ارائه می شود. کلید شناسایی چمن ها یکی از ویژگی های منحصر به فرد این آموزش است که به کمک آن می توان بسیاری از چمن ها را به صورت علمی شناسایی کرد و در ادامه، چمن و باریک برگان مهم فصل خنک و فصل گرم شرح داده می شود و با بیانی ساده شباهت ها و تفاوت های آن ها مورد مقایسه قرار می گیرد. سرفصل های استفاده شده در این آموزش، منطبق با دروس ارائه شده برای دانشجویان رشته های معماری منظر، مهندسی فضای سبز و باغبانی است و سعی شده است علاوه بر آموزش کاربردی به مباحث علمی و نکات کنکوری نیز پرداخته شود.
دوره آموزش چمن و گیاهان پوششی – کاشت، پرورش و نگهداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی زالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چمن و گیاهان پوششی – کاشت، پرورش و نگهداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی