اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول راه اندازی استارت آپ
مسیر آموزشی

آموزش اصول راه اندازی استارت آپ

4,687,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 4,687,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه با توجه به شرایط بازار کسب‌وکارهای نوپا در ایران، استارتاپ‌ها به عنوان بازوی تبدیل ایده به درآمد توسط پایه‌گذاران کسب‌و‌کارهای کوچک مورد توجه قرارگرفته‌اند، اما ورود به دنیای کسب‌و‌کارهای استارتاپی نیز مانند هر تخصص دیگری نیازمند شناخت، یادگیری و تعامل و استفاده از تجربیات نمونه‌های شکست خورده و الگوهای موفق است، اصولی که از آن به عنوان اصول راه‌اندازی استارتاپ‌ها یاد می‌کنیم. ایده‌ی بکر امروز شما، کسب‌وکار توانمند دنیای فرداست، دنیایی که در کشور ما به عنوان دنیای استارتاپی شناخته می‌شود، دنیایی سرشار از خلاقیت، ریسک و انرژی!مکتب‌خونه با تکیه بر تجارب استارتاپ‌های موفق در ایران و با بهره‌گیری از اساتید مجرب، مجموعه‌ای از دوره‌ها را برای آموزش اصول راه‌اندازی استارتاپ‌ها و همراهی شما از آغاز جرقه‌ی ایده تا فروش محصول تدارک دیده‌است، دوره‌ای که در آن می‌توانید گام به گام و اصولی، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده، برای آن سرمایه‌گذار جذب کنید، اصطلاحات فنی این حوزه را آموخته و برای ورود به دنیای جذاب کسب‌وکارهای نوپا آماده‌ شوید، چه راه‌اندازی استارتاپ با سرمایه کم و اندک باشد و چه شرکت شما یک سرمایه‌گذار خطرپذیر داشته باشد، گام‌های مسیر شما حائز اهمیت است.اصول راه‌اندازی استارتاپ‌ها در ابتدا بسیار ساده به نظر می‌رسد اما با نگاهی به آمار جهانی، حدود یک سوم کسب‌وکارهای نوپا در شش ماهه نخست فعالیت خود شکست می‌خورند! این شکست نه به خاطر عدم دانش کافی موسسان آن‌ها بلکه بخاطر عدم رعایت این اصول است.صاحبان این کسب‌وکارها پیش از ورود به دنیای کارآفرینی می‌بایست از اصول کارآفرینی، دانش رهبری، تخصص فنی راه‌اندازی استارتاپ و مدیریت ریسک غنی باشند.از شناسایی ایده کسب‌وکارهای نوپا تا تطبیق آن با دنیای واقعی و شرایط محیطی و سنجش توان ایده‌ برای موفقیت در بازار کسب‌وکار بدون اعتبارسنجی ممکن نیست.در این دوره آموزشی اصول راه‌اندازی استارتاپ‌ها به سوالات اساسی‌ زیر که می‌باید مورد توجه قرار گیرند، به همراه یکدیگر پاسخ خواهیم داد: آیا نیاز به محصولات و خدمات پیش‌بینی شده شما وجود دارد؟ آیا بررسی کرده‌اید که چه کسی به آن نیاز دارد؟آیا شرکت‌ها یا استارتاپ‌های دیگری هم اکنون محصولات یا خدمات مشابه با استارتاپ شما ارائه می‌دهند؟بازار رقابت استارتاپی خود را سنجیده‌اید؟ برای ورود به بازار محصول خود چه برنامه‌ای دارید؟ می‌بینید، تمامی این سوالات و هزاران سوال دیگر بارها در ذهن موسسان استارتاپ‌ها می‌چرخد، اما با یادگیری اصول راه‌اندازی استارتاپ‌ها، مسیر کمی هموارتر خواهد بود. تاسیس کسب‌وکار جدید نیاز به پول زیادی ندارد، اما شروع آن نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارد و همچنین شما باید توانایی پوشش هزینه‌های در حال انجام کار، قبل از دستیابی به سود را داشته باشید. هزینه‌های اولیه این کسب‌وکارها، (مجوزها، گواهی‌نامه‌ها، تجهیزات، هزینه‌های حقوقی، بیمه، نام تجاری، تحقیقات بازار، موجودی، علامت تجاری، مراسم افتتاحیه، اجاره ملک و…) و هزینه‌هایی که پیش‌بینی می‌کنید، حداقل برای ۱۲ ماه برای پیشبرد کارتان به آن نیاز دارید (اجاره، خدمات آب و برق، بازاریابی و تبلیغات، تولید، لوازم، هزینه‌های سفر، حقوق کارمندان، حقوق و دستمزد خود و ...) اصول راه‌اندازی استارتاپ‌ها با تکیه بر چگونگی مدیریت درست منابع مالی و انسانی نیز از جمله مباحثی است که در این دوره با هم بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش اصول راه اندازی استارت آپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 255 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا فرحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 4,687,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول راه اندازی استارت آپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی