اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترکیب متن و تصویر در ورد Word (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ترکیب متن و تصویر در ورد Word (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Microsoft Word یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای پردازش متن است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این برنامه بخشی از مجموعه ‌آفیس مایکروسافت Office Microsoft است و به کاربران امکانات گسترده‌ای برای ایجاد، ویرایش، فرمت‌بندی و چاپ متون می‌دهد. Word ابزاری قدرتمند و چندمنظوره است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تحصیلی، حرفه‌ای و شخصی استفاده می‌شود. کار اصلی Microsoft Word، ایجاد و ویرایش متون است. ترکیب متن و تصویر از قابلیت‌های مهم است که به کاربران این برنامه امکان می‌دهد متن‌ها و تصاویر را در یک سند یا صفحه با هم ترکیب کنند. این فرایند پیچیده نیست و به سادگی امکان‌پذیر است؛ کاربران می‌توانند تصاویر مورد نظر را از فایل‌های داخل کامپیوتر خود یا از منابع دیگر مانند اینترنت وارد سند خود کرده آن‌ها را به اندازه و موقعیت مورد نظر در سند جابه‌جا و با متن‌ها ترکیب کنند. در این آموزش فرا می‌گیرم که چطور این کار را در ورد انجام دهیم.
دوره آموزش ترکیب متن و تصویر در ورد Word (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترکیب متن و تصویر در ورد Word (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی