اطلاعات دوره
ششمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی و مغناطیس
مسیر آموزشی

ششمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی و مغناطیس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ششمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی و مغناطیس در تاریخ 11 و 12 اردیبهشت ماه 1398 در دانشکده فیزیک دانشگاه تهران برگزار شد. این کنفرانس با حمایت دانشکده فیزیک دانشگاه تهران و با همکاری انجمن فیزیک ایران برنامه‌ریزی و اجرا شده است. اولین دوره این کنفزانس در خرداد 1387 در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. ششمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی و مغناطیس با هدف بررسی مباحث جدید و تشکیل شبکه‌های همکاری تحقیقاتی در موضوعات زیر برگزار شد:   موضوعات کنفرانس: ابررسانایی (تجربی، محاسباتی، نظری) مغناطیس (تحربی، محاسباتی، نظری) ابررساناهای توپولوژیک درهم‌تنیدگی کوانتومی و مغناطیسی رهیافت‌های جدید محاسباتی در ابررسانایی و مغناطیس (یادگیری ماشینی و …) کاربردهای ابررسانایی و مغناطیس حسگرهای مغناطیسی   کمیته علمی کنفرانس: محمد اخوان (دانشگاه صنعتی شريف) مهدی حسينی (دانشگاه صنعتی شيراز) هادی سلامتی (دانشگاه صنعتی اصفهان) حسن صدقی (دانشگاه اروميه) علی قربانزاده مقدم (دانشگاه تحصيلات تکميلی زنجان) شعبان رضا قربانی (دانشگاه فردوسی مشهد) عبدالله لنگری (دانشگاه صنعتی شريف) مجید محسنی ارمکی (دانشگاه شهید بهشتی) محمدرضا محمدی زاده (دانشگاه تهران) - دبیر کمیته مرتضی مظفری (دانشگاه اصفهان)
دوره ششمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی و مغناطیس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از سخنران‌ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ششمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی و مغناطیس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی