اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
Material UI چیست – متریال یو آی و کامپوننت های آن (رایگان)
مسیر آموزشی

Material UI چیست – متریال یو آی و کامپوننت های آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Material UI یک کتابخانه UI برای React است که اجزا و ابزارهای طراحی شده با استانداردهای Material Design Google را فراهم می‌کند. این کتابخانه قدرتمند و منعطف، امکانات متنوعی از جمله کامپوننت‌ها، Themeها، Iconها و توابع Styling را ارائه می‌دهد که به توسعه‌دهندگان این امکان را فراهم می‌کند تا رابط‌های کاربری‌ زیبا با کارایی بالا را با سرعت بالا ایجاد کنند. در این آموزش به صورت کاملا پروژه‌محور اصول کار با کامپوننت‌های پرکاربرد Material UI، از جمله دکمه‌ها و برچسب‌ها را یاد می‌گیریم و با نحوه به‌کارگیری آن‌ها در پروژه‌های React آشنا خواهیم شد. در ادامه، مفاهیم تکمیلی از جمله ایجاد Styleهای اختصاصی و همچنین کار با Themeها را نیز فرا خواهیم گرفت و در پایان، نحوه طراحی Responsive یا واکنش‌گرا را معرفی کرده و به اصول کار با انواع ابعاد صفحه نمایش در دستگاه‌هایی که پروژه روی آن‌ها اجرا خواهد شد، می پردازیم. با تکمیل این آموزش تسلط کافی در نحوه به‌کارگیری کامپوننت‌های Material UI در پروژه‌های خود را به دست خواهیم آورد و می‌توانیم پروژه‌هایی با واسط کاربر جذاب و حرفه‌ای طراحی کنیم.
دوره Material UI چیست – متریال یو آی و کامپوننت های آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نعیم یوسفی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Material UI چیست – متریال یو آی و کامپوننت های آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی