اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک حالت جامد پیشرفته 1 – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک حالت جامد پیشرفته 1 – بخش یکم

429,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 429,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیزیک حالت جامد دارای نقش بسیار مهمی در توسعه و شناخت ابزارهای الکترونیکی و نحوه رفتار این ساختارها تحت شرایط مختلف است. علاوه بر علوم مهندسی که کار ساخت این ابزارها را با سر هم کردن قطعات الکترونیکی بر عهده دارند، بررسی میکروسکوپی رفتار ذراتی از جمله الکترون‌ها که مسئول بسیاری از رفتارهای این قطعات هستند تحت شرایط مختلف مکانیکی نوری و دمایی و تحت میدان‌های مختلف بر عهده فیزیکدانان حالت جامد است. در این آموزش با پایه‌ترین مفاهیم مربوط به این دانش آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش فیزیک حالت جامد پیشرفته 1 – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید صالحی‌مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 429,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک حالت جامد پیشرفته 1 – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی