اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان فرانسه – کتاب Cafe Creme 1 – درس ۴ و ۵
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه – کتاب Cafe Creme 1 – درس ۴ و ۵

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سروش ابیانه0
  • زمان:4 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتاب Café Crème یک کتاب آموزشی است که برای زبان‌آموزان فرانسه طراحی شده تا با کمک آن مهارت‌های خود را تقویت کنند. این کتاب به صورت یک دوره کامل آموزشی و در سطوح مختلف منتشر شده است. موضوعات مختلفی مانند مکالمه، گرامر، لغت، فرهنگ و زندگی روزمره موضوعاتی است که کتاب Café crème 1 به آن می‌پردازد. کتاب Cafe Creme 1 به عنوان یک منبع آموزشی جذاب و جامع برای زبان‌آموزان مبتدی در نظر گرفته می‌شود. محتوای متنوع و جذاب این کتاب، امکان آشنایی با مفاهیم گرامری، واژگان و مهارت‌های مختلف زبانی را فراهم می‌کند. این اثر همچنین به زبان‌آموزان این فرصت را می‌دهد تا با فرهنگ و زندگی روزمره فرانسه آشنا شوند. مطالب این آموزش بر اساس کتاب معتبر فرانسوی یعنی Café Crème1 بوده و حاوی نکات اولیه مورد نیاز برای یادگیری زبان فرانسه است. این آموزش که بخش سوم تدریس این کتاب و شامل درس‌های ۴ و ۵ است برای زبان‌آموزانی که در سطح A1.2 قرار می‌گیرند، مناسب است. این فرادرس می‌تواند برای زبان‌آموزانی که با زبان فرانسه آشنایی کمی دارند و در ضمن فرادرس مربوط به آموزش بخش یکم و بخش دوم این کتاب را نیز گذرانده‌اند مفید باشد.
دوره آموزش زبان فرانسه – کتاب Cafe Creme 1 – درس ۴ و ۵ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سروش ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه – کتاب Cafe Creme 1 – درس ۴ و ۵ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی