اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نمایش داده ها - ریاضی پایه دهم علوم انسانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نمایش داده ها - ریاضی پایه دهم علوم انسانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از ارائه این آموزش، تفهیم موضوعی درس ریاضی و آمار سال دهم رشته‌های ادبیات و  علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی است تا دانش آموزانی که تمایل به یادگیری بهتر و بیشتر دارند، بتوانند به صورت اصولی و با قدرت در این درس جلو بیایند، چرا که در برخی از مدارس با اولویت دادن به دروس تخصصی این رشته، درس ریاضی کنار گذاشته می‌شود و تدریسی که مناسب کنکور باشد، وجود ندارد. ما در اين آموزش قصد داريم تا  نمایش داده‌ها در ریاضی و آمار (1) را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش نمایش داده ها - ریاضی پایه دهم علوم انسانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی آقابالایی توفیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمایش داده ها - ریاضی پایه دهم علوم انسانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی