اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
رایانه چیست؟ + انواع و کاربردهای کامپیوتر (رایگان)
مسیر آموزشی

رایانه چیست؟ + انواع و کاربردهای کامپیوتر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری در مورد انواع کامپیوتر و کاربردهای آن اهمیت بسیاری دارد. امروزه، رایانه به یکی از ابزارهای حیاتی زندگی ما تبدیل شده است و تقریبا در همه جوانب زندگی ما حضور دارد. کامپیوتر یک ابزار قدرتمند برای ارتباطات است. با استفاده از این تکنولوژی، می‌توانید با دوستان، خانواده و همکاران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. یادگیری درباره کامپیوتر و روش‌های ارتباطی آن به شما کمک می‌کند بهتر و موثرتر ارتباط برقرار کنید. در این آموزش، ابتدا با تعریف کامپیوتر و تاریخچه آن آشنا می‌شویم. سپس انواع مختلف کامپیوتر بر اساس اندازه، قدرت، ساختار و معماری و استفاده و کاربرد بررسی می‌شوند. در ادامه با مفهوم و تاریخچه کامپیوتر آشنا می‌شویم و سپس به بررسی انواع رایانه‌ها بر اساس اندازه، قدرت، ساختار و معماری و استفاده و کاربرد می‌پردازیم. با نحوه استفاده از انواع کامپیوتر و کاربردهای آن در زندگی روزمره و کسب‌وکار آشنا می‌شویم. مخاطبین عزیز، با استفاده از این آموزش بدون نیاز به دانش پیشین، می‌توانند اطلاعات مهمی را در این زمینه به دست آورند.
دوره رایانه چیست؟ + انواع و کاربردهای کامپیوتر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره رایانه چیست؟ + انواع و کاربردهای کامپیوتر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی