اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مصورسازی و تحلیل داده‌ های علوم زیستی در R Studio +‌ مثال عملی
مسیر آموزشی

آموزش مصورسازی و تحلیل داده‌ های علوم زیستی در R Studio +‌ مثال عملی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بشیر مسیبی0
  • زمان:3 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با کشف روش Real-Time PCR، محققین حوزه زیست‌شناسی توانستند میزان بیان تعداد محدودی ژن را در نمونه‌های سلولی یا بافتی مورد ارزیابی قرار دهند؛ اما با پیشرفت دانش بشری، ابزارها و روش‌های جدید مانند توالی‌یابی نسل جدید (Next-generation sequencing (NGS)) و ریزآرایه‌ها (Microarray) جهت اندازه‌گیری بیان ژنی به صورت موازی، برای هزاران ژن به وجود آمده است. دیتاها و نتایج انبوهی که از این روش‌ها حاصل شدند، در پایگاه‌های داده ژنومی مانند Genomic Data Commons Data Portal (GDC Data Portal) برای نمونه‌های گوناگون بیماری‌‌ها ذخیره می‌شوند. بنابراین ابزارهای محاسباتی جهت آنالیز این داده‌های حجیم مورد نیاز است و نرم‌افزار R، با امکانات بسیار خوبی که دارد، می‌تواند در فراخوانی داده‌ها، تجزیه‌و‌تحلیل آن‌ها و مصورسازی نتایج به صورت کاملا قابل فهم عمل کند. این نرم‌افزار کاملا رایگان است و امکانات آن در قالب پکیج‌های متنوع در دسترس عموم قرار دارد. 
دوره آموزش مصورسازی و تحلیل داده‌ های علوم زیستی در R Studio +‌ مثال عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بشیر مسیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مصورسازی و تحلیل داده‌ های علوم زیستی در R Studio +‌ مثال عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی